قیمت و خرید ضایعات cpu | چند نکته پیرامون ضایعات سی پی یو

ضایعات CPU

آرکابازیافت در زمینه ی بازیافت ضایعات الکترونیکی متخصص می باشد. شما در هر نقطه ای از کشور باشید ما ضایعات cpu شما را خریداری می کنیم. ضایعات سی پی یو را با روش های تخصصی بازیافت می کنیم. بعد از بازیافت مواد ارزشمندی به دست می آید و این کمک بزرگی به حفظ محیط زیست می کند و چرخه ی اقتصادی کشور را نگه می دارد.

برای اطلاع از قیمت و فروش ضایعات cpu با شماره 09138741563 تماس حاصل فرمایید.

وقتی CPUهای قدیمی دارید که دیگر استفاده نمی شوند، پیدا کردن بهترین راه برای دفع آنها دشوار است. گزینه های زیادی برای بازیافت و استفاده مجدد از این قطعات وجود دارد، اما نه به اندازه سایر وسایل الکترونیکی.

در این پست، ما در مورد اینکه چگونه بفهمیم CPU شما باید چه زمانی فروخته یا بازیافت شود، صحبت خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب کنید کدام گزینه برای نیازهای شما مناسب است!

فروش ضایعات CPU قدیمی

بهترین راه برای خلاص شدن از شر ضایعات CPU قدیمی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله مدت استفاده و وضعیت CPU شما. در حالی که امکان فروش یک CPU دست دوم که تنها چند ماه یا چند سال از عمر آن می گذرد، وجود دارد، ابتدا باید موارد مهمی را در نظر بگیرید.

اگر CPU ها در شرایط جدید باشند، پس از دو سال از تاریخ خرید، تقریباً نصف ارزش اصلی خود فروخته می شوند. با این حال، اگر CPU شما قدیمی‌تر از آن است، احتمالاً ارزش تلاش برای فروش را ندارد زیرا خریداران احتمالاً پول کمتری را برای آنها به شما پیشنهاد می‌کنند یا اصلاً تمایلی به خرید قطعات مستعمل ندارند.

اگر تصمیم به فروش CPUهای خود دارید، حتی اگر قدیمی هستند، مطمئن شوید که آنها را به طور کامل قبل از ارسال آنها تمیز کنید تا از هر گونه زباله و گرد و غبار خلاص شوید. این باعث می‌شود حتی اگر دیگر جدید نباشند، وضعیت خوبی دارند و به شما شانس بیشتری برای دریافت پول بیشتر برای پردازنده‌های خود می‌دهد!

وب‌سایت‌های متعددی وجود دارد که در صورت تصمیم به فروش CPU، می‌توانید آگهی‌ها را در آنها ارسال کنید، از جمله شیپور و دیوار. در این برنامه ها، می‌توانید قیمتی تعیین کنید و منتظر بمانید تا خریداران برای آنها پیشنهاد بدهند، یا می‌توانید CPU خود را مستقیماً با ملاقات با خریدار در یک مکان عمومی بفروشید.

اکثر مردم فکر می کنند فروش CPU ها گزینه ای نیست زیرا زمان و تلاش زیادی را می طلبد، اما می تواند راهی عالی برای بدست آوردن پول برای CPU هایی باشد که دیگر نمی خواهید.

ضایعات سی پی یو

بازیافت ضایعات CPU یک گزینه دیگر است

برخی از CPU ها دیگر در شرایط مناسبی برای فروش یا استفاده نیستند زیرا ممکن است آسیب هایی مانند خوردگی در اجزای فلزی داخل خود داشته باشند که ممکن است بعداً منجر به مشکلات داغ شدن بیش از حد شود.

در شرایطی مانند این، بازیافت ضایعات سی پی یو ها به جای فروش آنها، یک گزینه عالی است که می تواند مواد سمی را از محل دفن زباله دور نگه دارد و از تولید زباله های بیشتر جلوگیری کند!

بازیافت CPU با از بین بردن CPU ها و جدا کردن تمام مواد داخل آن انجام می شود. متأسفانه، انجام این کار به تنهایی ممکن است دشوار باشد، به این معنی که احتمالاً بهتر است به جای آن، آنها را برای بازیافت حرفه ای بیاورید!

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که قطعات قدیمی‌تان هیچ مشکلی ندارند یا در محل‌های دفن زباله قرار نمی‌گیرند، بازیافت گزینه‌ای عالی است، جایی که به‌طور بالقوه می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در زمینه آلودگی شود. اگر به دنبال بازیافت انواع بیشتری از لوازم الکترونیکی، از جمله سایر ضایعات کامپیوتر مانند مادربردها هستید، آرکا بازیافت می تواند به شما کمک کند. کافیست که شما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

استفاده مجدد از CPU

استفاده مجدد از CPU ها نیز ممکن است همیشه یک گزینه نباشد زیرا برخی از افراد محصولات جدید را به محصولات مستعمل ترجیح می دهند حتی زمانی که تفاوت واقعی بین آنها به جز قیمت آنها وجود ندارد

اگر این مورد برای شما صادق است، هنوز گزینه های دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند استفاده از CPU های قدیمی به عنوان دکوراسیون. شما می توانید کارهایی مانند قرار دادن یک CPU قدیمی روی یک قفسه یا میز و نمایش آن با افتخار به عنوان بخشی از مجموعه خود انجام دهید!

به این ترتیب، لازم نیست نگران دور انداختن چیزی باشید زیرا در واقع برای همیشه از شر آنها خلاص نمی شوید. بعلاوه، اگر کسی آن نوع (یا مدل) خاص را بخرد، آنگاه با یک سنگ به دو پرنده می زند: آنها می توانند از CPU خود استفاده مجدد کنند و در همان زمان به شخص دیگری کمک کنند!

بازیافت ضایعات CPU

CPU (واحد پردازش مرکزی) از رایانه‌های قدیمی و پردازنده مرکزی حاوی طلا و مس است که باید بازیافت شوند.

ما اکثر انواع CPU های ضایعاتی، پردازنده های با روکش طلا، انگشتان، پین ها و رابط های طلاکاری شده را برای پالایش طلای خانگی خریداری می کنیم.

ما ضایعات موبایل و انواع کامپیوتر پنتیوم 1، پنتیوم 2، پنتیوم 3، پنتیوم 4 را می‌خریم و تمام پردازنده‌ها و تراشه‌ها را بازیافت می کنیم.

چند نوع CPU وجود دارد که ما برای بازیافت می خریم:

  • سی پی یو های سرامیکی
  • CPU های پلاستیکی
  • CPUهای نوع Slot-1 (CPUهای ایستاده برای کامپیوترهای قدیمی)

اگر CPU قدیمی یا هر ضایعات طلا یا ضایعات الکترونیکی دیگری برای بازیافت دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید، ما خوشحال خواهیم شد که برای ضایعات شما پیشنهاد بدهیم.

5/5 - (6 امتیاز)

نظر دهید

بخش های ضروری *