بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر

بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر

ضایعات کامپیوتر

هر روز مقادیر زیادی تلفن، ضایعات کامپیوتر، لوازم خانگی و سایر ضایعات الکترونیکی در محل دفن زباله‌ها قرار می‌گیرد، حتی اگر بیشتر آن‌ها قابل بازیافت باشند.

زباله های الکترونیکی می تواند هر چیزی باشد که دیگر مورد نیاز نیست و به یک نقطه برق وصل می شود یا با باتری کار می کند، از جمله تلویزیون های قدیمی، یخچال، روشنایی و حتی سمعک. در ایران هرساله زباله های الکترونیکی زیادی مثل ضایعات برد موبایل تولید می شود. بنابراین باید برنامه ی جامعی برای بازیافت وسایل الکترونیکی از کار افتاده داشته باشیم تا اینکه از خطرات احتمالی آنها جلوگیری نماییم.

برای فروش انواع ضایعات کامپیوتر و سوال از قیمت های به روز انواع ضایعات الکترونیکی با شماره ی 09138741563 در تماس شوید.

بازیافت ضایعات کامپیوتر چه مزایایی دارد؟

بازیافت ضایعات کامپیوتر می تواند طیف وسیعی از مواد مضر را از محیط زیست دور نگه دارد. ضایعات رایانه ها انواع قطعات را در خود دارد. هر قطعه ای شامل موادی است که می تواند برای محیط زیست زیان آور باشد. چنانچه سایر محصولات الکترونیکی ممکن است هر کدام ضرری را به محیط زیست وارد کند. روشنایی، از جمله لوله‌های فلورسنت و لامپ‌ها، حاوی جیوه سمی است که می‌تواند وقتی به محل دفن زباله پرتاب می‌شود، به آبراهه‌ها نفوذ کند.

با این حال، هنگامی که روشنایی بازیافت می شود، جیوه بازیافت می شود و دوباره به طور ایمن در محصولاتی مانند آمالگام دندان استفاده می شود.

همین امر در مورد باتری ها نیز صدق می کند که می توانند دارای سرب، جیوه و کادمیوم باشند.

به عنوان مثال، هنگامی که یک باتری سرب-اسید بازیافت می شود، قطعات پلاستیکی و سرب سمی بازیافت می شوند، در حالی که اسید سولفوریک خنثی می شود و سپس به سولفات سدیم تبدیل می شود تا کود و مواد شوینده تولید شود.

قیمت ضایعات کامپیوتر

بازیافت ضایعات کامپیوتر نه تنها برای طبیعت و محیط زیست مفید است، بلکه می تواند برای کسب و کارها نیز مفید باشد.

اکثر دولت‌ ها اکنون با افزایش هزینه‌های تخلیه یا ممنوعیت کامل زباله‌های الکترونیکی، بازیافت زباله‌های الکترونیکی را به عنوان راهکار جایگزین پیشنهاد کرده اند.

همچنین برخی سودهای غیر ملموس برای بازیافت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، مانند کاهش هزینه های آتی مواد غیر قابل تجدید.

خرید ضایعات کامپیوتر

تقاضای فزاینده برای دستگاه ها و لوازم الکترونیکی به این معنی است که طیف وسیعی از فلزات و سایر منابع تجدید ناپذیر نیاز به استخراج و فرآوری دارند.

با این حال، بسیاری از مواد مورد استفاده در ساخت ضایعات کامپیوتر، گوشی‌های هوشمند، لوازم خانگی و سایر زباله‌های الکترونیکی می‌توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

این منابع عبارتند از فولاد، آلومینیوم، مس، طلا و مقدار زیادی پلاستیک که می تواند به محصولات جدید تبدیل شود.

با بازیافت اینگونه زباله ها پس از استفاده از آنها و اتمام کارتان با دستگاه ها مجدد برای تولید محصولات دیگر استفاده خواهد شد. در صورتی که بازیافت صورت نگیرد برای تولید محصولات جدید لازم است تا منابع بیشتری حفر شوند تا مواد لازم به دست بیایند.

قیمت مناسب ضایعات کامپیوتر

با بازیافت ضایعات کامپیوتر دوستی با محیط زیست را آغاز خواهید کرد

کارمندان به طور فزاینده ای می خواهند برای مشاغلی کار کنند که سهم خود را برای محیط زیست و جامعه انجام می دهند.

بازیافت راهی ساده و ملموس برای نشان دادن تعهد سازمان شما به ارزش‌های اجتماعی و زیست‌محیطی است و این اصول را برای کارکنانتان تقویت می‌کند.

همانطور که اشاره کردیم در بسیاری از موارد سیستم های کامپیوتری و الکترونیکی بیشتر از آن که با تعمیر مقرون به صرفه تر باشند با تعویض و جایگزین کردن بهتر می شوند. در بسیاری از موارد افراد ترجیح می دهند برای ارتقای کامپیوتر خود سیستم قبلی را بفروشند و اقدام به خرید سیستم جدید و به روز شده کنند.

از نظر هزینه ای هم می توان گفت تفاوت اندکی میان تعمیر و تعویض این لوازم وجود دارد. پس شناسایی مرکز خرید ضایعات الکترونیکی که بتواند سیستم ما را با قیمت بالا و در سریع ترین زمان ممکن خریداری کند بسیار کمک کننده خواهد بود . آرکابازیاقت بزرگترین مرکز خرید ضایعات الکترونیکی می باشد که انواع ضایعات الکترونیکی و ضایعات کامپیوتر شما را خریداری می کند.

خریدار ضایعات برد کامپیوتر

همشهریان عزیز می توانند کلیه ضایعات برد کامپیوتر خود را در هر جایی که باشند به بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر یعنی آرکابازیافت بفروشند. اگر شما هم به فکر فروش عمده ای و کلی ضایعات کامپیوتر خود هستید با ما تماس بگیرید و اقدام به فروش با بهترین قیمت ضایعات الکترونیکی کنید. از جمله خدماتی که آرکابازیافت به شما ارائه می دهد موارد زیر می باشد:

  • خریدار ضایعات باتری الکترونیکی
  • خریدار برد سوخته کامپیوتر
  • خریدار تجهیزات فناوری اطلاعات
  • خریدار مودم ها و تجهیزات ارتباطی
  • خریدار انواع پرینتر ها و کاتریج ها
  • خریدار تمامی سی دی رام ها و دیسک های فشرده
  • خریدار کلیه مدارهای الکترونیکی

یکی از دغدغه های جوامع امروزی ضایعات کامپیوتری می باشد. با پیشرفت تکنولوژی و کشیده شدن به سمت استفاده از ابزار و وسایلی نظیر کامپیوترها، لب تاب ها، تمام شرکت ها و موسسات و افراد نیاز به تعویض کامپیوتر دارند. این وسایل هر روز پیشرفته تر از قبل می شوند و دیگر کامپیوتر های قدیمی نمی توانند جوابگو باشد از همین رو ضایعات کامپیوتری نیز بیشتر از قبل بوجود می آید.

مجموعه آرکابازیافت کلیه ضایعات و قطعات فرسوده کامپیوتر اعم از مانیتور و کیبورد و کیس و قطعات داخلی کیس را خریداری می کند. ما با ارائه بالاترین نرخ و قیمت ضایعات کامپیوتر شما را از شرکت در هر گونه مزایده ضایعات کامپیوتر بی نیاز می کنیم.

خرید و قیمت ضایعات کامپیوتر

خرید و قیمت ضایعات کامپیوتر

ضایعات کامپیوتر شامل تمام قطعات کامپیوتری مانند بردهای مادر، پردازنده‌ها، هارد دیسک‌ها، کارت‌های گرافیک و صدا، حافظه‌ها، کیس ها، مانیتورها و … می‌شود. این قطعات که به دلیل پایان عمر مفید یا اتلاف و نابودی می‌روند، به عنوان ضایعات کامپیوتر شناخته می‌شوند. برای مدیریت بهینه ضایعات کامپیوتر و جلوگیری از آلودگی محیط زیست به علت داشتن مواد شیمیایی خطرناک مانند جیوه، روی، کادمیوم و…، می‌توان آنها را با استفاده از روش‌های مناسبی مانند بازیافت، بازاستفاده و یا دفن در اماکن مخصوص زباله‌های الکترونیکی، مدیریت کرد.

خرید ضایعات کامپیوتر معمولاً توسط شرکت‌هایی که در صنعت بازیافت این نوع مواد فعالیت می‌کنند، انجام می‌شود. این شرکت‌ها ممکن است بسته به نوع و تعداد قطعات ضایعاتی خریداری شده، به شما مبلغی بپردازند. البته برای فروش ضایعات کامپیوتر بهتر است به شرکت‌های بزرگ و معتبر ترجیح داده شود.

قیمت ضایعات کامپیوتر بستگی به نوع قطعات، تعداد آنها و وضعیت فیزیکی آنها دارد. برای مثال، قیمت ضایعات کامپیوتر با توجه به مارک و مدل آن، بالاتر است. همچنین، قطعاتی که در وضعیت خوبی هستند و قابلیت بازیابی دارند، ارزش بیشتری دارند و ممکن است به فروشنده آنها مبلغ بیشتری پرداخت شود. همچنین، قیمت قطعات از فلزاتی که در ساخت آنها استفاده می‌شود نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

5/5 - (5 امتیاز)

نظر دهید

بخش های ضروری *